Pokud máš problém, obrať se:
Stupeň řešení 1)
- V případě problému s některým předmětem – obrať se vždy nejprve na příslušného vyučujícího nebo na třídního učitele.
- V případě problému s děním ve třídě – obrať se vždy nejprve na třídního učitele nebo výchovného poradce.
- V případě jiného problému – obrať se na třídního učitele, výchovného poradce (Mgr. Eisová, Mgr. Souček) nebo metodika prevence (Mgr. Procházka).
Kontaktovat můžeš každého osobně, mailem nebo přes chat TEAMS. Společně se budete vždy snažit o nalezení řešení problému.
Tento krok není možné vynechat, není důvod se čehokoliv obávat, neměj strach problém řešit některým z uvedených způsobů.
Pokud nepomůže nebo pokud bys byl odmítnut apod. postupuj dále takto:
Stupeň řešení 2)
- Informuj o problému a o tom „co jsi pro řešení udělal/a“ třídního učitele, pokud tento již řešil/a, tak dále výchovného poradce.
Pokud ani zde nedojde k nalezení řešení problému, postupuj dále, vždy s vědomím výchovného poradce nebo třídního učitele.
Stupeň řešení 3)
- Informuj o problému zástupce ředitele školy nebo ředitele školy. Zde bude vždy nutná osobní schůzka, na které se vyjasní, co bylo pro řešení již učiněno a budeme se snažit o nalezení řešení a pomoc.
Samozřejmě je možné kontaktovat výchovného poradce nebo vedení školy i přímo, budeme však vyžadovat, aby bylo řešeno podle výše uvedeného postupu, tedy problém bude nejprve „předán k řešení“ tam, kde se má začít.
V případě závažného problému informuj ihned kohokoliv, poradí ti, co dělat.
Ve škole se snažíme o co nejlepší komunikaci, tedy opravdu se není nutné ničeho obávat, samozřejmostí je slušné jednání.
Veškeré informace, které budou předány vyučujícím, výchovným poradcům či vedení školy, jsou považovány za důvěrné, a nikdo je nebude dále bez souhlasu šířit.
Náměty a připomínky k vedení školy je možné vznášet též prostřednictvím studentského parlamentu, ve kterém má každá třída zástupce, a pomocí schránky důvěry – naleznete na stránkách školy.
„Škola nás baví, chodíme sem rádi“
Vedení školy